Jamming, Merkcommunicatie

Hoe doe je dat? Meedansen op het ritme van de vooruitgang?

Jamming groeit. Na tijden componeren, decouperen en geschiedenis schrijven zijn we klaar voor de volgende stap. Klaar voor nieuwe partituur die ons laat meedeinen op het ritme van de vooruitgang. We groeien zodat we steeds meer mensen kunnen raken omdat we nou eenmaal steeds meer mensen kunnen bereiken. Daarom maken wij van groei een mantra. Sinds 1 maart is ons team dan ook uitgebreid met nieuwe collega’s en zijn we nog actiever op zoek naar merken en organisaties die met ons willen samenwerken aan een verhaal dat staat als een huis, en klopt als een hart. Daarom staat dit voorjaar bij Jamming in het teken van The Jam, JamSessies die ons inzicht geven in de behoeften van bestaande en nieuwe klanten. Want om mensen te kunnen raken moet je ze eerst begrijpen.

Ook hebben we nieuwe familieleden. Sinds 1 januari is Jamming onderdeel van The Growth Collective. Elf bedrijven met de focus op vooruitgang. Om dit te vieren doen ook wij van 19 tot en met 23 april mee aan de Week of Growth.  Alle labels van The Growth Collective hosten die week circa 40 verschillende workshops, inspiratiesessies, talks en events. Bedoeld om mensen en organisaties te laten groeien. Maandag 19 april praat Jamming met Ynzo van Zanten, de Chief Evangelist van Tony’s Chocolonely over hoe zij als merk vooruitgang boeken. Ook presenteert Art Director Peter Jelsma een inspiratiesessie over Purpose communicatie omdat inzicht altijd aan de basis van onze oplossingen staat. En daar nemen we je graag in mee. Aanmelden doe je hier, een kop koffie drinken met ons doe je hier.

Leave a Comment